In English  Suomeksi  Auf Deutsch  По-русски  
Esileht » Räägi kaasa


Üldinfo

Kultuur

Tervishoid

Sotsiaalabi

Haridus ja teadus

Äri

Kohalik võim

Turism


Kõnniteed ristmikel mugavaks 2016

Head kaaslinlased!

Linnavalitsus jätkab ka sel aastal kõnniteeservade madalamaks muutmist ristmikel ja ülekäigukohtades. See töö sai suurema hoo sisse 2015. aastal, kui ellu viidi kaasava eelarve idee ja  kõnniteeservasid langetati 47 asukohas 70 000 euro eest. Nimekiri vajalikest kohtadest koostati möödunud kevadel linnakodanikelt kogutud ettepanekute, tänavate liiklustiheduse, konkreetsete tööde mahukuse ning planeeritavate tänavaremontide alusel. Paljudes kohtades paigaldati reljeefsed kivid, et ka vaegnägijatel oleks ohutu sõiduteed ületada. 2014. aastal kulus nendeks töödeks 25 000 eurot.

Ka sel aastal jätkame seda tööd, raha on eelarve 40 000 eurot. Tööde paremaks planeerimiseks palume tähelepanekuid ja viiteid, millistel ülekäigukohad vajaksid esmajärjekorras korrastamist.

Infot ootame siin lehel või Tartu heakorratelefoni e-postile 1789@tartu.ee kuni 15. aprillini 2016.

Tänuga
Tartu Linnavalitsus



Tee oma ettepanek


Lisa oma sissekanne

02/06/17 13:53
Asta Vuks

Sõpruse puiesteel uue asfaldiga kaetud kõnniteel kõik üleminekud on kõrged. Olen näinud mitut last kukkumas tõukerattaga ja vanainimest komistamas. Vaadake palun üle. Kas tõesti ei jätku kadaka tänaval kõnnitee rajamiseks materjali. Väga vajalik oleks.
17/04/16 14:46
Kalli

Puiestee tn-l Aiandi bussipeatuse juures.
16/04/16 17:12
Siiri

Tartu Kivilinna Kooli parkla juurde tehti hiljuti uus ülekäigurada. Kuid madal kõnniteeserv on ainult ühel pool teed ning seetõttu on ebamugav rattaga kooli minna.
15/04/16 20:40
Endel

Väike-Kaar 33 juures on vaja äärekivid panna, eraldada kõnni- ja rattatee sõiduteest ja osaliselt linna maal olevast eraparklast. Kuna seal liigub pidevalt rasketransport, on äärekivid hädavajalikud jalakäijate ohutuse tagamiseks.
15/04/16 17:28
Jaan

Ida tänaval on kõrged kõnnitee äärekivid. Oksa tänaval ka.
15/04/16 14:46
Toomas

VaneMuise-Pepleri ristis olevate ülekäiguradade osad äärekivid;
Peetri-Kasarmu ristis olev ühendus Kasarmu väljaehitamata tänavaosaga (kallaku ala) võiks ka ära siluda, et sealt pääseks paremini liikuma Kruusamäe/Raadi - Annalinn suunal (hea oleks kui saaks ka Peetri tn lõigu Roosi ja Mäe vahel ka uuesti üle siluda, et põrutavatest aukudest lahti saaks); Puiestee - Raatuse/Kasarmu ristis on kasarmute poolse kõnnitee serv kõrgem.
15/04/16 13:33
Siim

Soola tänava ääres, esimene Statoili sisse/väljasõit (Turu tänava poolt).

Olemas on umbes 1m laiused kaldteed (kõnnitee ise laiem) - rahvast liigub palju ja eelistatakse kitsaid kaldteid - tekivad tropid. Ülejäänud ristumised sellel Soola tänava küljel on laiemad ja täismadalad.
15/04/16 11:28
Kat

Palun tasandada Võru-Aardla ristmiku ülekäiguradade äärekivisid. Eelkõige pean silmas Statoili-poolset nurka suunaga kesklinna poole.
Jään sinna pidevalt lapsevankriga toppama. Olukorra teeb ohtlikuks veel see, et teed ületades on kesklinna poolt autoga tulijatel samal ajal roheline tuli (parempööre Aardla tänavale) ja kui kiirema sammuga teed ületada, siis äärekivini jõudes peab ikka seisma jääma, sest vankrit on vaja tõsta, et kõnniteele jõuda. Samal ajal peab aga autosid jälgima, et keegi otsa ei sõidaks. Lisaks võiks seal olla autojuhtidele "anna jalakäijale teed" märk, sest minu kogemuse põhjal ei märka pooled juhid, et lisaks nende lubavale fooritulele on ka jalakäijatel õigus teed ületada - pimesi lapsevankriga selle fooriga (!!!) ülekäigu ületamine võib väga kurvalt lõppeda.
15/04/16 11:22
Peeter

Võru tänaval, Aardla ristist kuni postimajaesise uue sõlmeni on peaaegu korralik rattatee - üks väheseid võimalusi linnast ohutult välja jõuda, aga kõik ülekäigukohad on sellised, et muretult üle serva ikka ei saa sõita. Õhtusel ajal oleks võimalik seal muidu üsna normaalse kiirusega ohutult liigelda.

Võru tn rattateest rääkides väärivad veel äramärkimist lausa eluohtlikud tähistamata hallid metallist postid otse keset rattarada. Alasi tn otsas üks näide.
https://goo.gl/maps/yT8ZMGZn5a52
Tükk helkurkleepsu ei maksa palju ju! ;)

Teine valus koht on Mõisavahe tänav - Kalda teest Nõlvaku ringini. Põhjapoolne lai kõnnitee on täiesti kõlbmatu rattasõiduks. Alternatiiviks on tänava poole pikkuse ulatuses lõunapoolne kitsas ohtlik (koertega jalutajad jne...) rada, aga see juba teine teema.
Jõudu!
13/04/16 22:11
Janek

Võru-Kabeli, puudub isegi jalakäijal normaalne ülekäik.
13/04/16 16:15
Elina

Pikal tänaval Turu silla poolt tulles ülekäiguradade juures, mis jäävad Pikk tn 80 ja Pikk tn 84, 84 lähedusse. Seal oleks vajalik äärekivid sõiduteega ühte tasapinda langetada.
13/04/16 11:33
Terje

Mõisavahe 32 lasteaia juurde mineval sissesõiduteel on väga kõrged kõnniteeservad (eriti Kalda tee tn poolne).
12/04/16 13:55
rattasõber

1. Sekundeerin Andrea ettepanekule - Võru tänaval Aardla ristist edasi ei raatsi praegu vana linnarattagagi sõita...

2. Teega paremasse tasapinda võiks lasta äärekivid ka Luha ja Ihaste tee (alajaama poolsete) ülekäiguradade juures.

3. Maha- ja pealesõidu tegemine Raekoja plats 1/Ülikooli 7 ja raekoja hoone vahele (enne parkimisala algust).

4. Peahoone poolt tulles Ülikooli ja Munga ristmikul olev kõnnitee ots alla lasta.
12/04/16 11:37
Indrek

Mäe tn lõigul Jaama-Jänese.
Muidugi, seal tuleks kõigepealt kõnniteed ehitada. Aga see ei tohiks olla probleem, sest täiesti korras Roosi tänav kaevatakse üles ja tehakse ümber, seega resurssi peaks jaguma lahedalt.
11/04/16 01:40
angela kolsar

Tere.
Raja 31 Psühhiaatria kliiniku ees olev kõnniteeots, mis viib sinna poole, kus on autodele ette pandud postid ja läbisõidu keeld aga jalgrattaga saaks mööda kõnniteed sõita aga väga kõrge äär on ees.
Oleks hea, kui sealpool saaks kõnnitee ääre madalamaks.
Tänud ette.
08/04/16 18:42
Kati

Maarjamõisa haigla ümber võiks olla igal pool täiesti lauged üleminekud ülekäiguradadel ja kõnniteedel, et ka nt. ratastooliga oleks mugav liigelda. Samuti haigla, polikliiniku ja lastehaigla vahel olevatel kõnniteedel võiks olla täiesti siledad üleminekud mõlemal pool tänavat, samuti ka läbi pargi tulevate kõnniteede lõpus võiks olla lauged üleminekud.(kas praegu saab Puusepa 8-st ratta või ratastooliga Lastehaigla juurde läbi pargi või muud moodi nii, et ei oleks vaja tõsta äärekivist üles?) Ka 5 cm kõrgused äärkivid võiks olla täiesti alla lastud. Mõnes kohas on, aga mitte igal pool. Näiteks Maarjamõisa bussipeatuse juures ülekäigu koht, kõnnitee Lunini põiktänavas haigla küljel. Kas Lunini tänava Lastehaigla poolsel tänavaküljel on nüüd võimalik jalakäijal-ratturil liigelda kogu tänava pikkuses ilma, et peaks tänava poolt vahetama haigla juures?
07/04/16 21:55
Reimo Teder

Postitasin oma ettepaneku heakorra telefoni lehekülje kaudu ja märkisin ka kaardile (F. R. Kreutzwaldi tn 5 kergliiklustee)
07/04/16 19:05
martin

Rehepapi teel on väga eeskujulik kergliiklustee aga ühe ristuva tee äärekivid on sellised, et kui rattaga seal mõnusasti sõita siis selle koha peal peab küll hoo täiesti kinni pidurdama. Kiidan väga äärekivide tasandamise kampaaniat! Äärekivi on ratturi sõidumõnu surm!!
06/04/16 00:54
Karin

Märkisin probleemsed kohad kaardile: http://kaart.delfi.ee//?bookmark=9b3313df1840fec6842bf199d2d6a1d4
05/04/16 20:00
Katrin

Tulbi tänaval Veeriku Coop poe juures on mitu kohta. Ülekäiguraja juures on poepoolsel kõnniteel ainult üks nurk autotee tasapinnas, poe taga parkla juures kõrge äärekivi ja üle tee Tulbi tänaval on kõnniteel trepid, millest ei anna kuidagi lapsevankriga üles saada. Üldse kogu Tulbi tänava võiks normaalselt ära sillutada vähemalt ühelt poolt teed. Hetkel on Tulbi tänava kõnniteeks kord muldpinnas, mõnes kohas asfalt, mõnes kohas sõelmeid, kohati lahtist freesidud asfaltit, kohati jämedat killustikku....
05/04/16 12:44
Ivo

Anne tänavalt Krõlli lasteaia poole keerates on parkla juures megakõrged äärekivid...alla sõites võib korraliku õhulennu saada. Parkivate autode ja tipptunni tiheda liikluse tõttu on rattaga korraks sõiduteele minek samuti ohtlik.
05/04/16 01:53
Janar

Kaunase pst Ihastepoolne kõnnitee Kaunase pst 37 ja 38 juurde viivate teede ristmikul tahaks saada kõnnitee äärekivi madaldamist lapsevankriga paremaks liikumiseks.
Teine häiriv koht on nn Anne jalakkäijate kiirel maja Mõisavahe 20 ees, kust läheb kõnnitee Mõisavahe 32 juurde. seda kõnniteed ja jalakäijate kiirt eraldab üsna kõrge äärekivi. Omamoodi irooniline on, et mõlemad mainitud kohad asuvad lasteaedade vahetus läheduses. Kolmas veidi kripeldav koht on juba madaldatud äärekividega sebra Mõisavahe 24 juures. Ületades sebra Ihaste poolt Mõisavahe 24 suunas, on madaldatud äärekivi ikkagi veidi kõrge,mõjudes pidurdava servana.
04/04/16 10:53
Merli

Anne 46 lõigul, tankla kõrvalt kulgeval jalakäijate teel - kõrged äärekivid.
03/04/16 12:40
Kätlin

Tähe tänaval enne ja peale raudteeülesõidukohta on trepp, kus alla vb saab veel vankriga, aga üles kindlasti mitte. Sinna tuleks kaldtee tekitada.
02/04/16 22:14
Marta

Pikal tänaval ülekäigurada Uus apteegi juures, kust läheb kõnnitee Uuele tänavale.
02/04/16 17:41
Andres

Kesk tänav võiks olla ilma äärekivideta,kuna autoteed on kitsad ja kui autod on pargitud majaette, siis möödasõit on raskendatud.
01/04/16 19:41
Gettel

Lisasin probleemsed kohad kaardile: http://kaart.delfi.ee//?bookmark=1e2283a5535f226e43875346c044e157
01/04/16 14:01
Margit

Rebase tänaval ESPAKi sissesõidu juures on kõrged ääred ja samal pool tänavat Turu-Rebase risti juures olev parklasse allasõit Rebase tänavalt on ka väga paha, lisaks on seal lähedal kõnnitees suur ohtlik auk.
01/04/16 13:04
rattur14

Palun korrastada esmajärjekorras tekstis: "Ka sel aastal jätkame seda tööd, raha on eelarveS 40 000 eurot. Tööde paremaks planeerimiseks palume tähelepanekuid ja viiteid, millisED ülekäigukohad vajaksid esmajärjekorras korrastamist."
01/04/16 11:13
Helen

Anne tänaval Hansa kooli ees oleva ülekäguraja ja Anne tn Maxima esise ülekäiguraja peaks alla laskma.